Doprava a platba

 

Možnosti dopravy

 Standardní dodací lhůta je 1 pracovní den (platí pro objednávky vytvořené do 12:00). Doručení objednávky závisí také na podmínkách zvoleného dopravce. Pro objednávky odeslané o víkendu je doručení nejdříve v úterý. Objednávky přijaté během svátků jsou zpracovány během následujících pracovních dní. Na zásilky je stanoven váhový limit. Pro objednávky s vyšší váhou je třeba zvolit dopravu s vyšším váhovým limitem nebo je rozdělit.

 

Druh dopravy

Objednávka do 499 Kč

Objednávka do 799 Kč

Objednávka nad 799 Kč

Osobní odběr v Pet Center prodejnách 
(nejedná se o rezervaci zboží na prodejně)

49 Kč

29 Kč

ZDARMA

DPD (do 50kg)

79 Kč

79 Kč

ZDARMA

Česká pošta - Do ruky (do 50kg)

 79 Kč

 79 Kč

ZDARMA 

Česká pošta - Na poštu (do 30kg)

79 Kč

79 Kč

ZDARMA

Česká pošta - Balíkovna (do 5kg)

49 Kč

49 Kč

ZDARMA

Zásilkovna (do 9,5kg)

79 Kč pro všechny hodnoty objednávek

DPD - doručení na Slovensko (do 5kg)

4,99 € pro všechny hodnoty objednávek

 


 

Osobní odběr v Pet Center prodejnách
 

 Standardní dodací lhůta na odběrné místo je jeden pracovní den (pro objednávky do 12:00). Pro objednávky přijaté o víkendu je doručení nejdříve v úterý. Objednávky přijaté během svátků jsou zpracovány a odeslány během následujících pracovních dní. O možnosti převzetí objednávky informuje zákazníky automat SMS zprávou a e-mailem. Objednávka bude na Vámi vybrané prodejně k vyzvednutí po dobu 7 dnů.

Seznam odběrných míst

 


 

Možnosti platby 

Platba dobírkou
 - platba proběhne až při předání zboží, poplatek za dobírku je 40 Kč. Dobírka pro zákazníky na Slovensku je 1,39€.
Platba hotově při převzetí na odběrném místě
 - platba proběhne v hotovosti nebo platební kartou až při předání zboží na prodejně.
Platba kartou online
 - platba proběhne hned přesměrováním na platební bránu (platba bankovním převodem není možná).
Platba Twisto Pay
 - Twisto Pay vám umožňuje nakoupit dnes a zaplatit až po doručení a vyzkoušení zboží.

 


 

Zpracování objednávky

Vybavení objednávky

 V případě, že zboží zrovna není skladem nebo je vyprodané, bude objednávka odeslána bez něj a zákaznický servis Vás o této situaci bude informovat e-mailem. Nahradit chybějící zboží jiným produktem bohužel systémově není možné. Pokud je v objednávce uplatněná akční sleva, tato sleva nemusí být nahrazena. U produktů s označením "mix barev" bude odeslána aktuálně dostupná barevná varianta. Termín doručení zásilek není volitelný.
  

Změna objednávky

 Prosíme zákazníky aby před odesláním objednávky pečlivě zkontrolovali zadané údaje a obsah objednávky. Po závazném odeslání objednávky již není možné objednávku nijak upravit, změnit nebo stornovat. Chybně zadané údaje pak mohou ovlivnit rychlost expedice.

Faktura

 Fakturu systém odesílá ve chvíli, kdy je objednávka v expedici. Zaslání faktury není výzvou k úhradě ani k převzetí objednávky na odběrném místě, jedná se pouze o zaslání daňového dokladu.

Jak reklamovat zboží

 Před převzetím zásilky od dopravce zkontrolujte neporušenost zásilky. Poškozenou zásilku přebírejte pouze s výhradou k poškození nebo vůbec. V případě osobního odběru na prodejně zkontrolujte prosím obsah zásilky a též neporušenost obalu.
 
 Pro uplatnění reklamace prosím kontaktujte náš zákaznický servis na e-mail pytelgranuli@pytelgranuli.cz který Vám sdělí další postup. Reklamační řád
 

Vrácení zboží do 14 dnů

 Předem prosím kontaktujte náš zákaznický servis na e-mail pytelgranuli@pytelgranuli.cz který Vám sdělí další postup.
Adresa centrály společnosti není adresa pro vrácení zboží.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení